maandag 17 december 2007

De Kerstboom...



Elk jaar weer zie ik er erg tegen op, om de kerstboom op te tuigen....
En waarom? geen idee, ik vind het gewoon een...... klus!
Ik had vorig jaar al wat nieuwe ballen gekocht, je kent dat wel: andere kleur in interrieur en dan ja...moeten er ook nieuwe ballen komen..
Maar goed, dit jaar had mijn zusje de boom weer vroeg staan, (zij vindt het leuk werk) en mijn dochter wilde dat even bekijken bij haar tante dus...wij erheen en ja....
die boom was en is echt vol kleur, en dan bedoel ik ook echt veel kleur......echt ALLE kleuren ook de lampjes waren gekleurd....
Ja dan zijn de kerstballen van mama (rood en oranje en goud..) niet echt mooi natuurlijk en helemaal die witte lampjes niet..
Om een verhaal kort te maken....ja ook wij hebben dit jaar een boom die alle kinderen mooi vinden...echt alle kleuren hangt erin, en ja...ook gekleurde lampjes, maar niet door mij gedaan, maar door mijn zusje, zij vindt het immers leuk, en ach ze had er pas 5 opgetuigd, dus 1 meer of minder maakte ook al niet meer uit..
ach ja...soms moet je het de kinderen naar de zin maken he?

Geen opmerkingen: