zaterdag 5 januari 2008

De mozaïek quilt

Het begon met een oproepje op Sancho: wie doet er mee met het maken van een Mozaïek quilt?

Leek mij een leuke uitdaging, en omdat ik toch ooit wilde leren quilten, een goede start om ermee te beginnen.

Maar...... van te voren wist ik dat het veel werk zou zijn, maar zoveel.......jeetje het begon al met het verzinnen van een ontwerp, ik had vele ideeën, maar die bleken niet te kunnen ivm. rondingen enz.

Toen moest er natuurlijk lapjes gezocht worden, ook dat is lastig.

De kleuren zijn bepaald voor de maanden, deze maand is dat wit-gebroken wit- bruin, en je moest iets maken wat voor jou met Januari in verband staat. Oke...uuhhh...een sneeuwpop (oke die zie je hier niet vaak in Nederland, maar is wel leuk...)

Dan het ontwerp opvullen met stukjes stof (daarom ook Mozaïek...)

Ik moet het nog allemaal vastnaaien, maar hier alvast de foto...


Geen opmerkingen: