zondag 30 november 2008

Onze zoon

Ik heb nog helemaal niets geschreven of verteld over mijn zwangerschap... Een jaar na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, werd ik zwanger. Ik ben nu 30 weken zwanger van ons derde kindje. En het wordt.... een jongen.
Helaas gaat de zwangerschap met mijzelf iets minder. Ik heb nu al 12 weken bekkeninstabiliteit, die helaas elke week erger wordt. Het lopen gaat heel slecht, vandaar dat ik alweer een week of 4 op krukken loop en dus nu nog 10 weken er op blijf lopen... maar.... het belangrijkste is, dat onze zoon het goed doet en blijft doen. En dat doet hij. Hij groeit goed en is erg beweeglijk...
6 weken
9 weken


20 weken

1 opmerking:

Zita zei

Wat leuk dat jullie een zoon krijgen! Gefeliciteerd! Ik hoop dat het een beetje uit te houden is met de bi!