zondag 8 februari 2009

Jade, Amelie, en nog 2 Antonia's..

En weer een productie...
Ik had heel veel geknipt liggen, ideaal onder tv kijken en heerlijk als je weinig tijd hebt en toch iets wil naaien ;-) kan je zo beginnen...

Hier weer een basic Antonia van Farbenmix hij is niet goed van kleur, overbelicht, het is gewoon rood in het echt ;-)


Dan de mooiste Antonia vind ik ;-)
Met een hele mooie borduur van Kleiner-Himmel-Design deze streep tricot is dubbel interlock en is echt super mooie kwaliteit....







Verder nog een Jade vest, ook een patroon van Farbenmix
Een super patroon. De stippen fleece komt vd Leen Bakker vandaan. Een mooie plaid van €5 ;-) heb ook nog een roze klaar liggen ervan..
De borduurtjes komen van: Huups






























En tot slot een Amelie wederom van Farbenmix. Mijn dochter kwam vd week thuis dat ze in het grijs naar school moest, omdat ze een wiolf moest spelen... heel leuk, maar ze had niets grijs..
Dus om 8 uur snel geknipt en genaaid, maar ja... beetje kaal, dus ook maar een borduur erop...
borduur van: Kunterbunt-Design
Wat een geweldig patroon, zo klaar en staat super leuk.




















































2 opmerkingen:

Riny zei

Ik vond het heel leuk om je Blog te bekijken.Wat ben je creatief zeg,en dat met een bekkeninstabiliteit.Als ik goed reken ben je nu ongeveer 40 weken.Gaat het goed met je?Spannend.Wat leuk dat je de echo liet zien van de baby!Echt super vertederend!(ik heb lang op de kraamafd in een ziekenhuis gewerkt)Maar 'tblijft een wonder he?Mag ik je nog vragen of je direct op de stof borduurt of op vilt en het er later opstikt?Of heb je een andere manier?Ik kan het niet goed zien op de foto.Die roosjes vind ik zo schattig op het stippen vest (van de plaid Leen Bakker)Helaas heb ik geen kleine kinderen meer om te borduren en te naaien.Momenteel borduur ik een Matruschka op een gastendoekje voor mezelf.Ik wist niet dat het zulke leuke patronen waren.Krijg ze vaak toegestuurd,maar heb al veel gedeleted.(dom he)Heel veel sterkte met de laatste loodjes.groetjes Riny
PS Kan je mij een leuk Tilda boek aanraden?Ben een leek,maar vindt ze schattig.

Anoniem zei

En??? Is het een valentijnskindje geworden? Ik denk het wel, want we hebben je al even niet meer gezien op sancho terwijl je de dagen ervoor zo actief bent. Ik hoop dat je nu heerlijk van je kraamtijd aan het genieten bent, we horen het vast nog wel.

Groetjes, Elsbeth (van Sancho)