donderdag 15 oktober 2009

Nog meer hipper de Pip

Op naai gebied ligt het nog steeds een beetje stil. Elke keer komt er iets tussen: kids ziek, Man ziek, opa in ziekenhuis, weer kind ziek, weer man ziek enz enz...
Maar... Ik ben wel bezig.
Zo zijn we nog steeds bezig met de kamer van Demi. Het behangen kost veel tijd.
Ook onze woonkamer hebben we behangen, maar dan met echt Pip Studio behang. Super mooi !!! al hebben anderen soms een andere mening ;-) ach ja smaken verschillen...
Ik heb voor de kamer van Demi 2 grote opbergbakken beplakt. Deze zijn voor onder haar schuine wand op zolder. Ideaal die kant klare bakken met wielen !!
Voor de woonkamer hebben we voor de romantische Pip gekozen. Ik heb ook een dienblad ermee beplakt. Met de nieuwste Pip kaftpapier..












4 opmerkingen:

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

ja weer helemaal toppie.
geweldig nou laat het naai werk maar liggen wat mij betreft ik vind het weer geweldig.
liefs Stipje

Annemiek zei

Mag ik vragen hoe je dat doet?? en wat voor lijm gebruik je-??

Mirella zei

Ik gebruik meestal servetten lijm (of soms decoupage lijm)
de bakken heb ik met behanglijm gedaan..
op een gladde ondergrond (glad materiaal) gaat het het mooiste.
met servetten of decoupage lijm krijg je meteen een mooie glans, zit meteen vernis in.

dan insmeren met kwastje( papier en oppervlakte) en dan plakken, daarna weer een laagje erover voor de glans

Nynke zei

Momenteel ben ik op zoek naar opbergbakken voor onder een schuine wand en toen kwam ik op jouw blog terecht. Jouw bakken zien er leuk uit zo. Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?