woensdag 9 februari 2011

Mareen en ABC 113

Deze 2 dingen lagen al langer half af, nu snel maar afgemaakt ;-) voor je het weet is het lente en is het te warm ervoor.
De ABC is op zich wel een leuk patroon, maar hij zit Demi niet zo mooi. De borst naad zit over haar borst, ipv. eronder langs. Volgende keer maar verlagen ofzo. Borduur is van Tausendschönes




De Mareen is echt een leuk en makkelijk patroon. Demi wilde er een gewone capouchon op, geen puntmuts of col.
Het borduurtje komt van Help mijn moeder borduurt Hij borduurt echt heel mooi uit, en is helemaal HOT bij de tieners ;-) De krijt strepen zitten er alleen nog op ;-)




6 opmerkingen:

Judith zei

Leuk zeg! Mooie stofjes en borduurtjes.

Groetjes Judith

Hannie Mars zei

Jaaa, leuk die grijze met capuchon en mooi borduurtje ook! Super!!!

Hij staat haar mooi, zie haar staan! Super toch!

Leuk ook zo met die mouwen!

Greetzzzz Hannie

Woon - Geluk zei

De jurkjes zien er allebei erg leuk uit!

Liesbeth. zei

Leuk hoor! Ik vind de ABC ook goed gelukt, ik begrijp je twijfel over die borstnaad wel, die had ik zelf ook toen ik het jurkje ging maken maar in het dragen is het niet storend, vind ik tenminste:-)

Vlijtige Lies zei

Hee wat leuk zeg,jammer dat de naad niet goed zit.Misschien kun je het bij de volgende keer wat aanpassen?Prachtige borduurtjes,echt voor grote meiden,

Wendy zei

Ja, ze zijn echt mooi geworden.
En de borduursels zijn echt vet....
De capuchon is ook beter.
Een puntmuts was niet stoer geweest.

groetjes,
Judith