zondag 24 april 2011

1e paasdag 2011

Vandaag een heerlijke dag gehad met ouders en zus en man en 3 nichtjes !!
Oma en opa namen nog een tasje met chocolade mee...


Er was lekker eten...

De 2 broers...

De rest vd familie..

Er werd lekker gezwommen...


Af en toe een boze bui ;-)

Mijn zusje en Zenna..

Mijn mooie, lieve, grote dochter..

Moeder / dochter liefde...

Er werd geluierd..

Ik was er ook bij ;-)

Mijn mooie, lieve, aardige super zus(je)..

Cheese...

En ja... heel veel chocolade gegeten ;-)



2 opmerkingen:

Judith zei

Dat ziet er supergezellig uit! Heerlijk dat choco snoetje!
Ik wens jullie een gezellige 2e Paasdag! Aan het weer zal het niet liggen!

Liefs Judith

Sabine zei

Wat zag dat er reuzegezellig uit! Blijkbaar hebben jullie van jullie dag genoten.

groetjes,
Sabine