zaterdag 12 januari 2013

Eendje Gijsje

Voor een kinderdagverblijf van Sam & Ko heb ik op verzoek 4 eendjes gemaakt. Dit is eendje Gijsje naar de boeken van O. Dunrea. Dit zijn net als de Pluk poppen, logeer poppen vd groepen.
Ik moest zelf de patronen tekenen en dat is moeilijk vind ik. Ik had achteraf de buikjes toch anders gedaan, maar ja... dat is achteraf ;-) Nu zijn ze erg plat en niet zoals knuffels normaal zijn: rond. Ook zijn de beentjes wat iellig ;-)
En... de zolen vd laarsjes had ik achteraf anders gedaan hahaha... kortom ben zelf niet zo tevreden ;-)liefst maakte ik de benen over
Ik had helaas ook veel tegenslagen, maar ze zijn af.

13 opmerkingen:

Klaske v.d Bij zei

WAUW!!!!
Supermooi gemaakt...helemaal Top

homemadebysylvia zei

Wat een moppies. Niet zo streng voor jezelf. Was het moeilijk om het patroon te maken want het lijkt me erg leuk om het ook te doen. Hartelijke groet Sylvia

Esrosa zei

Nou, van je tegenslagen zie ik niets hoor, heel goed gedaan! Vier eendjes op een rij, leuk gezicht :-)
Grtz,
Esrosa

Hannie Mars zei

Wauw...super! Ik vind ze er wel op lijken hoor! Enne wat je allemaal anders zou doen is al vast ervaring voor de volgende keer! Super mooi, ook nu je ze zelf getekend hebt! Complimenten Mirella!

Laura Steman zei

Omdat je er zo lang mee bezig bent geweest en wrs. erg perfectionistisch zie je veel meer dan wij. Ik vind ze echt sprekend lijken en vind ze erg mooi! Gr. Laura

Juffrouw Tuttebel zei

Ze zijn geweldig zeg, mooi en lief.
Knap dat je dat zo kan namaken en ik denk dat je alleen zelf ziet wat misschien beter had gekunt ik zie het niet hoor!

Annemiek zei

Echt super leuk geworden en ze lijken ook echt op de eendjes uit het boek!!!

Kleding Jetje zei

Het valt mij niet op van je tegenslagen. Ze zijn heel mooi en ik weet zeker dat de kinderen er superblij mee zijn. Petje af!

Groetjes Mariette

*OLLY* zei

Joh Mirella....Wat zit je nu te 'miepen' over zijn buikje of de hakjes van de laarsjes??? Ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG! Ik dacht dat het om een bestaand patroon ging en toen ik las dat dit niet zo was.....baalde ik behoorlijk, haha. Had hem graag ook eens gemaakt! Ik vind ze echt super hoor! Dus gewoon tevreden zijn, want ik zie er totaal niks aan dat evt. over zou kunnen! Gaaf hoor!
Ik zag trouwens net dat je het haken ook onder de knie hebt....zie je, de volhouder wint! Leuk hé, dat haken ;) Wanneer komt je eerst gehaakte knuffel op je blog? haha. Groetjes Mo

Mama Deborah zei

Wat een mooie knuffels, het platte maakt ze juist zo eigen.

zohra zei

ze zijn toch leuk en ik ben er zeker van dat er serieus mee geknuffelt gaat worden in de klasjes

Andrea zei

ze zij heel erg leuk hoor mirella!
Ik heb trouwens 2 granny's gehaakt! Erg leuk patroon!

Saskia zei

Wowww wat een leukerds!
Die wil ik ook wel! Wij zijn helemaal Gonny en Gijsje fans!
Als je er nog eentje wil maken dan hou ik me aanbevolen ;)