woensdag 9 januari 2013

Wedstrijd voor de kinderen...

Ik hou een wedstrijd voor de kindjes .. wie doet er mee

Omdat ik iets leuks wil doen voor mijn FB en blog vriendjes hou ik een wedstrijd voor de kindjes. Ik vind het geweldig om knuffels te ontwerpen en te maken, dus...

Laat je kind of kinderen een tekening maken met hun droom knuffel. Welke knuffel zouden ze zelf willen krijgen? Dat kan van alles zijn: superhelden, dieren, prinsessen enz.
Laat ze het tekenen en stuur het naar mij op.
Uit alle tekeningen kies ik een winnaar en die knuffel ga ik maken.
Het zou leuk zijn als je dit bericht deelt ;-)

Stuur even een email of prive bericht vh adres ;-)

De instuur datum is tot 14 februari
zie ook mijn facebook pagina Ros & Co.


2 opmerkingen:

Judith zei

Wat leuk! Ik ga eens kijken of ik mijn kids daarvoor kan porren....

Liefs Judith

Mama Deborah zei

Leuke poppen!